La responsabilitat civil. Com evitar haver-ne de respondre personalment.
Com a ciutadans, tenim l’obligació de rescabalar a l’altra part si li causem un dany, ja sigui per acció/omissió i que intervingui culpa o negligència. Així ho estableix el Codi Civil en el seu art.1.902. També podem estar obligats, segons l’art. 1.903 del Codi Civil a respondre en nom d’una tercera persona, com es el cas dels pares d’un menor, els tutors d’un incapacitat, els empresaris pels seus treballadors
La responsabilitat civil. Com evitar haver-ne de respondre personalment. Read More »










