La retribució dels administradors socials sempre haurà d’estar prevista en els estatuts de la societat.
El passat 5 de gener varem publicar un article sobre la regulació de les diferents retribucions que podrien rebre els administradors d’una societat i varem comentar que una de les conseqüències de que les retribucions no s’ajustessin a la legalitat es que la societat no es podria deduir la despesa corresponent a la retribució satisfeta. […]










