Els treballadors ja no hauran de dur la baixa mèdica a l’empresa
A partir de l’1 d’abril de 2023 la gestió serà telemàtica i seran els metges, la Seguretat Social, les mútues i les empreses els responsables d’intercanviar-se els documents necessaris, sense intervenció del treballador afectat, per gestionar la baixa o l’alta mèdica. El 5 de gener de 2023 es va publicar en el BOE el Reial […]
Els treballadors ja no hauran de dur la baixa mèdica a l’empresa Read More »








